شناسهٔ خبر: 177737 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تشریح آخرین وضعیت اجرایی پروژه راه‌سازی خروجی هفتکل

راه خوزستان معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان آخرین وضعیت پروژه راه‌سازی خروجی هفتکل تا سه راهی مسجدسلیمان را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، رحمان بهرامی، معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه بخش های عمده پروژه خروجی هفتکل در سال های گذشته توسط اداره کل راه و شهرسازی اجرایی شده است، خاطرنشان کرد: این محور شامل دو قطعه است که قطعه اول از میدان خروجی هفتکل تا سه راهی فلکه کارخانه سیمان به طول ۴ کیلومتر به صورت کامل چهارخطه است.

وی افزود: قطعه دوم، شامل فلکه کارخانه سیمان تا سه راهی مسجدسلیمان به طول ۲/۸۰۰ کیلومتر است که در حال حاضر پروژه فعال و در حال اجراست.

بهرامی در خصوص اهمیت این محور و ضرورت چهارخطه شدن آن اظهار کرد: این محور یکی از محورهای مواصلاتی پرتردد استان به شمار می‌رود و استان خوزستان را به استان چهارمحال بختیاری و اصفهان متصل می‌کند.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به اهمیت این پروژه، عنوان کرد: با افتتاح این پروژه، یکی از پرحادثه‌ترین نقاط جاده‌ای استان حذف شده و محور اهواز تا ایذه ایمن سازی می شود.

تکمیل و زیر بار ترافیک رفتن این مسیر، نقش مهمی در راستای تسهیل تردد مسافران، گردشگران نوروزی و تردد وسایط نقلیه سنگین به سمت استان های چهارمحال و بختیاری و اصفهان دارد.